torsdag 24 juli 2008

Long time no see

Det var ett bra tag sedan jag skrivit senast här. De senaste veckorna har varit mycket jobbiga. Jag har pluggat väldigt mycket, flyttat hem igen och börjat att packa flyttlådorna. Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Sverige. I bagaget har jag också min universitetsexamen. I tisdags hade jag min sista tenta och nu är jag ingen student längre. Det känns inte alls annorlunda. Kanske blir det bättre när man får betygen med posten. En fest finns nämligen inte vilket är verkligen synd!

4 kommentarer:

Keri sa...

Men Krakri, ju grattis då!!!

Och allt, allt gott för din framtid! En väldigt viktig period är över, men nu kanske kommer en ännu viktigare... Tänk, du är inte längre student. Har du blivit vuxen nu. (?)

Vi ses vid västkusten någon gång? Men då ska det bli en fest i alla fall! :-)

Lycka till med alla dina företag, med alla dina drömmer!

Ska du fortfarande skriva den här bloggen?

Bodil Z sa...

Grattis och lycka till med flytten och sedan med sverigelivet!

krakri sa...

Dank dir, Keri! Nee, ganz erwachsen binich wohl noch nicht..;)

Jetzt sitze ich nach 840km in Undenäs und schaue mir die Regentropfen auf den Fensterscheiben an. Bis gestern war es superheiss und wir haben die Fahrt Wolfen-Rostock-Trelleborg-Göteborg-Undenäs in 2 Teilabschnitten geschafft. Die Ostseeüberfahrt war sehr schön!

Klar, schreibe ich weiter! :)

krakri sa...

Tusen tack, Bodil! :)

Flytten är nästan klar nu. Bara 26mil kvar till Uppsala. Fast vi stannar först några dagar i Undenäs.