fredag 6 september 2013

Redan september

Tiden bara går fortare och fortare känns det som. Jag har inte skrivit här sedan mer än 2 månader tillbaka. Det har varit så mycket på gång här hela tiden. På kvällen har vi bara ramlat in i sängen. Ingen lust att sätta sig framför datorn..

Sommaren har varit så full med upplevelser, både privata och jobbmässiga. Jag har jobbat en hel del på hemtentor och på kolonilotten. Härligt att få belöning iform av många poäng och egna grönsaker. Det blev en hel del cykelturer i och omkring Uppsala. Härligt att kunna cykla med Plutten bakom mig. Vi sjunger tillsammans och ibland kittlar han mig på ryggen. Vi har plockat blåbär och samlat kottar i skogen. Vi har matat getterna på 4H-gården och haft picknick ute i det gröna. Jag har även samlat riktigt mycket mod och åkt ensam till Skansen med honom. Härligt var det!

Sedan har vi också varit på semester i Estland. Vi har badat mycket och ätit gott. Vi har också besökt vårt fadderbarn och hans syskon där som var en av sommarens största upplevelse. Nu känns det lite som jag har 3 barn till. Funderar redan över julklappar till A, K och V! :D

Nu har vardagen börjat igen. Plutten har börjat på världens bästa förskola, Älsklingen väntar på nyheter på jobbfronten och jag är i fullfart med höstterminen. En spännnde höst ligger framför oss.

Inga kommentarer: